31 Mart 2012 Cumartesi

İğneler çuvaldızlar havada uçuşuyo , kim kaşınırsa ona saplanıcak haberiniz ola ;)


Babamın harika resimlerinden biri . Yazdığım karman çorman yazıya en iyi bu resim gider diye düşündüm ...



Bir telaş almış başını koşturuyorsun. Hızlı hızlı yürüyorsun ,yada tembel tembel (pis pis ) oturuyorsun (miskin!
 ''Sıkıldım ,Öf ,püf '' deyip yakınıp duruyorsun ,yum, yor ...
Uyumaya vakit bulamayana da , çok uyuyup hayatını harcayana da gıcığım . Hayat enerjisi emici iki gruptakiler de .
Çok fark var gibi ama yok aslında ,yada ortak yön çok belki.. Biri koşturup duruyor, hırs o biçim .Hep ''Ben , ben ,ben '', '' en iyisi ben olmalıyım ,adım göklerde dalgalansın ,herkesler beni konuşsun ''diye.
Diğeri bir okadar kaygısız ama bir okadar da bencil. Habire bir şikayet halinde hayattan ,şansızlığından ,haavadan ,sudan ,ottan ,b...tan :)))Bir türlü mutlu olamaz ,şükredemez. Say desen sayamaz 7 harikasını dünyanın (yok ki kütük dünyasında harika bişey ) kör !!
Bakıp bakıp o listeye hayal de olsa uçamaz ki sihirli bulutların üstünde (yazık ...)
Tek derdi büyük ikramiye ,
İnanmazki yaradana ,sevginin gücüne,
O yüzden çıkmaz ona amorti bile :)))
Kaldır kıçını hareket et öyleyse, bir gerin önce ,silkele yorganını yastığını ,at üstünden tembelliğini :)
Değişik birşey yap bügün de : Güneş doğmadan kalk mesela , aç camı sonuna kadar ,çek havayı ciğerlerin dolana kadar ::::)) Doğmasını bekle sabırsızlıkla heyecanla güneşin . Noel babanın hediyelerini bekleyen çocuklar gibi :)
Hayatın en büyük hayal kırıklığı da noel babanın olmadığını öğrendiğimde olmuştu .Hayatın tatsız tuzsuz ,bi okadar da acı olabilen gerçekler de içerdiğini ,ağzını yakıp ,kalbini paramparça, ruhunu delik deşik edebileceğini öğrendim. Ne yıkılış ama ?
Noel babanın bile olmadığı dünyada : büyük aşka kim inanır ki artık ? ''Şakacı seni ... , koca yalancı... ''


Kendi minik , kalbi kocaman Sezen den bir şarkıyla yazımı virgüllendiriyorum ,tadı damakta kalsın die :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder