30 Mart 2012 Cuma

Bol sevgili ve Aşk dolu bir tarif ;)


Olan oldu karidesler tavaya kondu birkere ;) aslında bu fotoğrafı ilk başa ekleyesim yoktu (kalbim kırıkken o kendini çok iyi bilen birisine ) ama blog bile benim yemek yapma turkumu çözmüş olucakki hop diye sıyrılıverdi onca resmin arasından :)
Hani bazen uyandığın andan beri bilirsin seni harika bir gün beklemektedir ,hiçbir kimse hiçbir haber bunu değiştirmeyecektir. Gelseler kanser oldun deseler ,olsun ne çıkar onu da yenerim ben der , gülüp geçersin.
Öyle bir gündü en özel olanlardan .tekrarı olmayan ,ileri sarması, geriye sarıp sarıp izleyebilemiyen..
neler neler vardı o sofrada : börülceden başlada, bakla, ahtapot tava ,mezeler binbir çeşit,karidesler bildiğin havada uçuştu :) okadar jumboydularki bizde görgüsüzlükle karışık şımarıklıkla bezenmiş ,mutlulukla taçlandırılmış anlarımızı fotoğrafladık durmadan :)


rakıyla başlayıp ,hızımızı alamayıp (tabiki ben ) uzo yla devam ettim :)))


Başlığa bu bir yemek tarifi değildir diye uyarmam gerekirdi dimi :) ama olsun minik balıklarda merak etsin gelsin okusun , sonra benim gibi mutlu olsun gülümsesin istedim benim gibi :)))


Hey sen! şu yazdıklarımla sen i gülümsetebilmişsem ne mutlu bana :))) hem belki o da okur beğenir ,yada beğenmez ...bize ne , sana ne , bana ne ,hem  KİM e ne :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder