13 Temmuz 2012 Cuma

Bana müsade

Gidemiyordum,
hep kalmak için mazeretler uyduruyordum
en çok da kendimi kandırıyordum.

-aç mısın?
-açım hadi bir şeyler yiyelim
-yanında da şarap iyi gider
-tatlı yiyelim tatlı konuşalım
-hadi sevişelim
-çok sarıldık uyuyamıyorum,
-çok mu kıpırdıyorum?
-içim kıpır kıpır mutluluktan duramıyorum
-hadi kahvaltı yapalım
-yok yok birbirimizi öperek yiyelim
-ama ben doyamam ki seni öpmeye
-ben de seni ısıra ısıra yemeye
-şımart beni
-sev beni
-hep böyle ıslak ıslak öp beni
-hiç üzme beni
-kızdırma beni
-küsersek ilk sen ara beni
-tamam ama sende hemen küsme
-tamam ama sen hep ara,söz mü?
-söz, hadi sevişelim
- :)))
- hadi hadi kalk yürüyelim,
-biraz daha uyuyalım
-uykucu
-senin yanında uyuyamıyorum
-bende çok mutlu oluyorum
-bebişlerle de uyurmuyuz?
-yok olmaz ya ezilirlerse
-sevgimle boğmak istiyorum onları
-beni de boğsana,çok sev beni ,en çok beni sev sonra onları

Koskoca bir yalan balonuymuş,
şişti şişti şişti,
güm diye patladı...

duygularım balonun içinden uçtu gitti,
tutamadım onları
çıplak kaldım,
bu aşk balonu hiç patlamaz sandım
yanıldım

artık burada kalamam
bana müsade...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder