3 Nisan 2012 Salı

Fashio sendromumuz ne olacak acaba ???



Aman tanrım ne olucak bizim bu moda tutkumuz çok merak ediyorum???
3-5 sene sonra etrafta modacıdan geçilmicek gibi .moda tasarım mezunu işsiz genç kızlar dolaşıcak dolucak etrafta gibi geliyo bana ;)
Sonra bu kızlarımız devlete sitem edicekler hakan'ın İvananın kulakları çın çın çınlicak :)))
Nerden seçtim bu bölümü iş bulamıyorum diye yakınmalar başlicak. Hayır bide bu sektörün kurdu geyler. Nasıl midye piyasası Mardinlilerden soruluyosa moda da geylerden sorulur şekerim :) adamlar parçalayıverir valla ;)hiç şakaları olmaz birbirinide çok tutarlar haberiniz olsun demedi demeyin :) araştırın azcık :)
herkesin gittiği yol doğru yol olmayabilir ,arada fark yaratmak gerekir başarılı olmak için hele :))
diorum ve moda yı seven ,sevmeyen, ilgi duyan, nefret eden herkese :
Lady gaga'nın bu muhteşem şarkısını gönderiyorum ;)))

2 yorum:

  1. Haha, parçalayıverirler ha :D Yaparlar mı yaparlar valla, belli olmaz:D

    YanıtlaSil
  2. :)))
    Çok seviyorum ama onları ,onlar olmadan dünya bu kadar renkli olmazdı bence ;)
    Burdan tüm gey arkdaşlarıma sevgiler ayol :)))

    YanıtlaSil