4 Nisan 2012 Çarşamba

Ölmeden önce en çok ta okuyamadığım kitaplara yanarım kesin

Cv mizde havalı dursun , gideri var ,entel durur, adam beni bi b.. sanır die herkes hobiler kısmına illaki yazar ''Kitap okumak'' die .Bide koca göbeğine bakmadan spor yapmak yazanlar da var mıdır ? kimbilir :)))
E adam da haklı tabi.KaDınların süslenip püslenmeden sokağa çıkmadığı,topuklularla boyunu istediği kadar uzatabildiği,Silikonlarla botokslarla minicik burunlarla ,ama bir türlü gülmeyen suratlarla dolandığı, herkesin herkesi kolayca kandırabildiğini sandığı, bu garip dünyada yaşamaya çalışıyoruz sonuçta ...Kolay mı ??


Sizi bilmem ama ben bayılıyorum kitap ,dergi, gazete, en çok ta MEKTUP okumaya :))) Hala birbirine mektup yazıp gönderen ,ayrıcalıklı sevgi dolu insanlara ölesiye hayranım ,bence onlar hiç yaşlanmayacak her daim mutlu olabilecek özel mi özel insanlardır...
Gariptir ,(muhtemelen benim gibileri de çoktur)aynı anda bir kaç kitap birden okumaya bayılırım .Biraz ondan biraz bundan okumak isterim .Bir nevi elinde uzaktan kumada zaping yapmak gibi mi acaba ?(ama yok bu pek olmadı kitap ve televizyon birbiriyle okadar zıt ,birbirinden o kadar farklı ki ...


şu aralar okuduğum kitaplar:

  • İkinci Yarısı (Ece Temelkuran )

diyor ki Ece ''Ben artık ikici yarıya girdim.Ve her fani gibi ben de birinci yarıdan ders aldığımı zannediyorum. Daha da fenası ,bu derslerin işe yarayacağına dair bir ümidim var.Hayat denen şeyin her insanla yeniden sıfırdan başlaması ne büyük bir saçmalık!''

                         ece ' nin tüm kitapları okunmalı !!! Şiddetle tavsiye ederim


  • '' Mamma Mia '' (Elvan Uysal Bottani )



''Yemek yaparken eyleneyim ,farklı kültürleri , orda yaşayan insanların günlük hayatını da göreyim'' diyenlerin, adeta italya da bulunmuş ,o insanlarla beraber yemek hazırlayıp ,hep beraber yemek yemiş kadar olabileceği bir kitap ;)  pizzadan tut,binbir çeşit hamur işinin yer aldığı ,bol risotto tarifli eylenceli bir kitap .
'' Ne de olsa mutfak hayat demektir '' diyo yazarımız Elvan .


                                                                kitabın linki ;)






  • ''İtalyan Gelin'' ( Jeanne Kalogridis)



“Tutkulu aşklardan ölümcül entrikalara, çarpıcı tarihî olaylar herkesi kitaba bağımlı hale getirecek.” -Philippa Gregory
Seks skandalları, politik cinayetler ve iktidar hırslarıyla adları tarihe kanlı harflerle geçen gizemli Borgia Hanedanı’na dair tarihî gerçekler muhteşem bir kurguyla bütünleşiyor. İtalyan Gelin entrikalarla dolu, yozlaşmış Vatikan’da ayakta kalmaya çalışan bir kadının dramı üzerine etkileyici bir hikâye anlatıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder